Warto przeczytać
- Adele Faber, Elaine Mazlish –„Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły”
- Adele Faber, Elaine Mazlish – „Rodzeństwo bez rywalizacji”
- Adele Faber, Elaine Mazlish – „Wyzwoleni rodzice, wyzwolone dzieci”
- Adele Faber, Elaine Mazlish – „Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole”
- Adele Faber, Elaine Mazlish – „Jak być rodzicem, jakim zawsze chciałeś być”
- Ross Campbell, Rob Suggs – „Jak naprawdę kochać pełne gniewu dziecko”
- Kevin Steede – „10 błędów dobrych rodziców”
- Robert Mac Kenzie – „Kiedy pozwolić? Kiedy zabronić?”
- Annette Kast – Zahn – „Każde dziecko może nauczyć się reguł”
- Gordon Serfontein – „Twoje nadpobudliwe dziecko”
- Thomas Gordon – „ Wychowanie bez porażek w praktyce”
- Janet G. Woititz – „Wymarzone dzieciństwo”
polecamy szczególnie nauczycielom
- Aleksandra Karasowska – „Jak budować porozumienie i współpracę w szkole”
- Gerald Huther, Uli Hausner – „Wszystkie dzieci są zdolne”
- Gerald Huther – „Kim jesteśmy – a kim moglibyśmy być”
- Marzena Żylińska – „Neurodydaktyka”
- Iwona Majewska – Opania – „Logodydaktyka – droga rozwoju”
- Stephen R. Covey – „7 nawyków skutecznego działania”
- Eric Berne – „W co grają ludzie”
- Lilianna Kupaj, Wiesława Krysa – „Kompetencje coachingowe nauczyciela. Jak rozwijać potencjał ucznia w szkole”
- Robert T. Kiyosaki – „ Bogaty ojciec, biedny ojciec”
- Dagmara Skalska – „ Fitnes umysłu”
- Spenser Johnson – „Kto zabrał mój ser”